Call Center dla klienta indywidualnego.

Serdecznie zapraszamy na szkolenie pt. „Call Center dla klienta indywidualnego” .
Cel edukacyjny Podczas szkolenia w zakresie efektów uczenia uczestnik:
a) dowie się: w jaki sposób
nawiązać relacje w trakcie rozmowy telefonicznej w jaki sposób przeprowadzić skuteczny proces
sprzedaży korzystając wyłącznie z rozmowy telefonicznej
b) nauczy się: używania narzędzi negocjacji
w rozmowie z klientem przez telefon w jaki sposób korzystając z wiedzy o kliencie uzyskanej
wyłącznie w trakcie rozmowy telefonicznej doprowadzić do skutecznej sprzedaży
c) rozwinie :
umiejętności słuchania rozmówcy z uzyskaniem prawidłowej i natychmiastowej diagnozy na temat
typologii klienta.
Ramowy program usługi:
Skuteczna sprzedaż przez telefon
• zasady sprzedaży w komunikacji bez wizji
• błędy początkującego sprzedawcy
• Style myślenia klienta a nasza reakcja w procesie sprzedaży
• Najczęstsze błędy w procesie sprzedaży
Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia
Skuteczna sprzedaż z klientem bez relacji
Czego się nauczysz?
Diagnozować rozmówcę przez telefon w celu ustalenia obszarów deficytowych klienta
Słuchania drugiej osoby w celu ustalenia narzędzi do negocjacji
Identyfikować bariery w podjęciu decyzji zakupowej klienta
Dopasowywać odpowiedni sposób komunikacji do swojego rozmówcy
Czego się dowiesz?
Na jakim poziomie stres wpływa na Ciebie w trakcie procesu sprzedaży
W jaki sposób radzisz sobie z odmową i argumentacją klienta
Dlaczego warto znać proste narzędzia komunikacyjne i je używać
Jakie są dwa główne błędy sprzedawców w rozmowie z klientem.
Szczegóły
- Do przeczytania 0
- Testy 0
- Czas trwania 10
- Poziom All levels
- Język Polski
- Uczestników 30
- Certificate No
- Oceny Self