SZKOLENIA DLA BRANŻY HoReCa
( Hotele, Restauracje, Caffe/Catering )
1. Jak radzić sobie ze stresem w miejscu pracy? Sposoby zarządzania emocjami, mindset, redukcja napięcia.
2. Rola empatii w pracy z zespołem. Fundamenty relacji międzyludzkich i zarządzania zespołem.
3. Jak mówić, aby nas słuchano. Skuteczne metody budowania relacji, motywacja pracowników, analiza talentów i wyciąganie wniosków.
4. Różnorodność typów osobowości - jak zbudować silny i zgrany zespół.
Zespół wielopokoleniowy, mocne strony pracowników – wzrost efektywności pracy.
5. Motywacja w pracy vs wypalenie zawodowe, jak pokochać swoją pracę na nowo?
6. Prawidłowe zarządzanie czasem oraz samodyscyplina w pracy.
7. Jak zbudować silną markę w Social Media. Biogram, podstawy komunikacji, content marketingowy, branding.
8. Obecność w mediach społecznościowych - konieczność czy wolny wybór?
Czyli dlaczego internet stał się fundamentem efektywnej sprzedaży i warto z niego korzystać. Podstawy wprowadzenia marki na kanały social media (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, LinkedIn..)
9. Wprowadzenie do strategii marketingowej, lejek sprzedażowy, język korzyści.
BONUS : Zaskocz swojego gościa i spraw, aby Cię polecał, czyli magiczny EFEKT WOW! Budowanie relacji długofalowej - praca na przekonaniach.
10. Research contentu - skąd brać pomysł na treści? Zdjęcia czy video - czyli co ciekawi naszych odbiorców? Aktualne trendy w komunikacji, recykling contentu, pomysły na angażujące posty i stories. BONUS: audyt konta w Social Media.
11. STRATEGIA W Social Media - czym jest strategia i dlaczego działania bez niej nie mają sensu? Brief, analiza, grupa docelowa i persona. Analiza konkurencji i nauka na jej błędach.
12. EMOCJE I LUDZIE - dlaczego są nieodłącznym elementem komunikacji? Co nam daje Instagram, a co zabiera?
13. STATYSTYKI - czy muszą być nudne? Czyli wyciąganie wniosków z działań w Social media. Weryfikacja zachowań klientów i udoskonalenie komunikacji, budowa wizerunku firmy na podstawie grupy docelowej.
14. Trzy filary skutecznej sprzedaży w branży hotelarskiej - produkt: jak mówić o produkcie, aby klient chciał kupić. Znajomość procesu sprzedaży:
w którym miejscu procesu znajduje się klient i jak go przeprowadzić do zakupu. Mindset: jak zmienić swoje podejście do sprzedaży.
15. Skuteczna rozmowa z trudnym klientem z zastosowaniem różnych technik interaktywnych w tym dramy. Postawy i techniki asertywne w pracy.
16. Savoir - vivre recepcjonisty, reprezentacyjność i elegancja podczas obsługi gościa hotelowego.
17.Nieszablonowy, ale najwyższej klasy recepcjonista - oczekiwania klientów.
18. Szkolenie dla służby pięter – profesjonalny housekeeping.
19. Zastosowanie RODO w branży hotelarskiej.
20. Savoir – vivre kelnera, reprezentacyjność i elegancja podczas obsługi gościa.
21. Apetyczna fotografia - jak robić atrakcyjne zdjęcia kulinarne do swojej restauracji.
22. Wprowadzenie do zawodu barmana - najważniejsze kwestie związane z obsługą gościa przy barze. Sposób podania, standardy a upodobania gości.
23. Wyposażenie i organizacja profesjonalnego cocktail baru - ergonomia pracy barmana.
24. Miksologia - praktyczne zastosowanie alkoholi w drinkach, przydatne techniki.
25. Higiena pracy baristy - zasada 4M w praktyce.
26. Barista w pigułce - podstawowe wiadomości na temat kawy; testowanie poprawnie i niepoprawnie zaparzonego espresso; co oznacza poprawne cappuccino.
27. Świat wina - klasyfikacja i typologia oraz podział win. Czytanie etykiety oraz sztuka mówienia o winie.
28. Przechowywanie oraz sztuka serwowania win.
Kontakt ws. pozyskania dofinansowania i realizacji szkoleń
e-mail: szkolenia@fundacjabuu.pl
tel. 726 041 234