
Grzegorz Wilkiel
Magister psychologii (Uniwersytet SWPS) oraz polonistyki (obecny Uniwersytet Pomorski w Słupsku); absolwent podyplomowych studiów z zakresu logopedii, zarządzania oświatą oraz ekoefektywnego marketingu w biznesie; nauczyciel dyplomowany. Wieloletni dyrektor przedszkola terapeutycznego dla dzieci ze spektrum autyzmu oraz niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej w Poznaniu. Wykładowca akademicki. Uczestnik wielu szkoleń, warsztatów oraz konferencji (m.in. z Dialogu Motywującego, terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży, terapii koherencji, Racjonalnej Terapii Zachowania oraz innych). W pracy bliskie jest mu podejście spersonalizowane i oparte na relacjach. Dotychczas współpracował z wieloma organizacjami pozarządowymi (m.in. Stowarzyszeniem Pomocy Psychologicznej Dziecku i Rodzinie „Krąg”, Fundacją „Kaszubskie słoneczniki”, Stowarzyszeniem na Rzecz Dzieci i Dorosłych z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym „Żurawinka”), w których pracował zarówno jako członek zespołu realizującego projekty dofinansowane ze środków publicznych, jak i wolontariusz. Ukończył również Akademię Liderów Społecznych przy Fundacji Niwa w Poznaniu.
Aktualnie pracuje na stanowisku psychologa w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Poznaniu, gdzie zajmuje się diagnozą oraz terapią.